Reklama
  • Piątek, 20 września 2013 (11:05)

    Składniki na 4 porcje: 10 średnich ziemniaków , 20 dag kiełbasy podwędzanej z dzika , 2 czerwone papryki , 3 jajka , 200 ml mleka , pieprz, olej , majeranek, czubryca , sól czosnkowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 września 2013 (15:05)

    Składniki: • 8 strąków fasolki szparagowej • garść kurek • 1 mała cebulka • 3 jajka • 2 łyżki mleka • 1 łyżka mąki • 2 łyżki margaryny • sól • pieprz .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 września 2013 (12:05)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag świeżych ogórków sałatkowych, 40 dag ziemniaków, 1 szklanka śmietanki 30%, 1 i 1/2 szklanki wywaru mięsnego, 20 dag szynki w plastrach, 10 dag startego żółtego sera, 2 łyżki mąki, sól, pieprz, tarta gałka muszkatołowa, świeży koperek do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 2 września 2013 (11:05)

    Składniki: 50 dag żółtej papryki ●50 dag pomidorów ●40 dag fasolki szparagowej ●30 dag cebuli ●40 dag mięsa (może być kurczak, wieprzowina) ●olej ●ostra papryka, pieprz, sól ●bulion

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 2 września 2013 (11:05)

    Składniki: 50 dag ryżu do paelli (okrągłego) ●cebula ●papryka ●wybrane owoce morza, np. krewetki, małże ●6 udek kurczaka ●3 kiełbaski chorizo ●5 szkl. bulionu ●szafran ●oliwa ●2 cytryny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 (12:00)

    Końcówka pieczeni, resztka ugotowanych ziemniaków, makaronu... Dzięki naszym pomysłom nic się nie zmarnuje! W kilka chwil zrobisz z tego smakowite dania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 (12:00)

    Składniki na 4 porcje: Do hamburgerów: 50 dag mielonego mięsa indyka, bułeczka, kolorowe papryki, 1/2 szkl. kukurydzy z puszki, obrana cebula, chili, jajko, sól, pieprz, łyżki oleju. Do ryżu: 20 dag ryżu, 3 gałązki natki, 2 łyżki masła, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 sierpnia 2013 (11:05)

    Składniki: 50 g ryżu, tuńczyk w oliwie, 4 pomidory, 4 plasterki żółtego sera, kilka gałązek koperku, jogurt naturalny , kolorowy pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 szklanki ryżu, 1 mała cebulka, 2/3 szklanki oliwy, 1 szklanka białego wytrawnego wina, 3 szklanki bulionu warzywnego, 4 ząbki czosnku, 3–4 pęczki bazylii, po 4 łyżki pestek słonecznika i startego sera typu parmezan, 1 łyżeczka masła, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 lipca 2013 (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 szklanka ryżu, 1 szklanka pęczaku (grubej kaszy jęczmiennej), ok. 800 ml bulionu, 1 mała cukinia, 4–6 pomidorków, 1 mała cebulka, 1 ząbek czosnku, 2 łyżki masła, sól, biały pieprz, mięta albo bazylia do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0