Reklama
  • Czwartek, 2 lipca 2015 (13:00)

    Kuskus z warzywami

Składniki: ●opakowanie kaszki kuskus (ok. 300 g) ●awokado ●1/2 szkl. czarnych oliwek bez pestek ●12 pomidorków koktajlowych lub 4 zwykłe ●1/4 szkl. oliwy ●sok z cytryny ●3 łyżki natki pietruszki ●sól, pieprz

1. Kuskus zalej wrzątkiem, tak aby woda sięgała pół cm powyżej kaszki. Przykryj, odstaw na 5 min, aby napęczniał. Awokado przekrój, usuń pestkę, wyjmij miąższ i pokrój na kawałki, skrop sokiem z cytryny. Oliwki przekrój na pół, pomidory na ćwiartki lub w plasterki.

Reklama

Kuskus przełóż do salaterki, dopraw solą, pieprzem, sokiem z cytryny. Dodaj oliwki, awokado, pomidory. Skrop oliwą i wymieszaj z posiekaną natką. Od razu podawaj.

Makarony bez gotowania

●Jest kilka rodzajów makaronów, które wystarczy zalać gorącą wodą i poczekać – po chwili są gotowe do jedzenia. To np. makaron sojowy, cienki ryżowy oraz płaty papieru ryżowego (np. do przygotowywania sajgonek na surowo).

Świat kobiety
Więcej na temat:kuskus | makarony | z | makaron | sok z cytryny

Zobacz również

  • Składniki na 4 porcje: 40 dag zielonej fasolki szparagowej, 4 pojedyncze filety z kurczaka, 16 plasterków salami (ew. innej podsuszanej kiełbasy), 2 łyżki oleju, 250 ml bulionu drobiowego, 15... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.